FAQ's
Je producten worden de volgende dag na je bestelling verzonden en zullen vervolgens tussen 2 tot 14 dagen duren om bij jou thuis te komen.
Wat is jullie retourbeleid?
Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de bon of het bewijs van aankoop nodig. Als klant bent u verplicht om de track & trace te sturen van het product die u retourneert.
Wat gebeurt er als ik het verkeerde artikel ontvang?
Als er een probleem is met je bestelling - als het de verkeerde maat is, de verkeerde kleur heeft, defect is of anderszins niet precies is wat je wilde - laat het ons dan direct weten en we zullen je een terugbetaling geven.
Bieden jullie ruilingen aan?
We bieden geen ruilingen aan. Als je echter om welke reden dan ook niet het exacte product hebt gekregen dat je verwachtte, laat het ons dan weten en we zullen je een nieuw product sturen.